piątek, 23 grudnia 2011

Golden gift

Wczoraj otrzymałam fantastyczny prezent świąteczny od Showroomu Vertigo, a mianowicie złotą torebkę-pudełko na łańcuszku firmy MENBUR. Mimo, że torebka ta jednoznacznie kojarzy się z elegancją i pewnie naturalnie dobralibyśmy ją do stylizacji wieczorowej, równie dobrze prezentować się bedzie w codziennym, casualowym zestawie.
Bez wątpienia jest to świetne rozwiązanie na sylwestrową noc. Już niedługo pokaże wam stylizacje z tą torebką.

Dziękuję bardzo Vertigo;)



Jak wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Torebka mimo że złota i zdecydowanie rzuca się w oczy jest do tego niezwykle prosta przez co również, tak jak napisałaś, uniwersalna. Jedno co nie do końca mi w niej pasuje to ten kryształek-trochę tandetny...
    Nie wiem czy sobie życzysz, żeby wstawiać tu swoje kontrpropozycje, ale uważam, że torebka z mojego linka również jest niezła :P

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Oversized-Mirror-Hardcase/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1761340&SearchQuery=bag&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Multi

    P.S pozdrawiam i powodzenia-dobry początek:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, nie mam nic przeciwko;)

    Twoja torebka tez jest bardzo ciekawa- podoba mi się ten metaliczny połysk, daje to taki srebrno-zloty efekt.

    Dziękuje bardzo;*

    OdpowiedzUsuń