wtorek, 3 stycznia 2012

FUTRZANA TOREBKA

Tadaaa! Oto moja dzisiejsza stylizacja. Jest ona dość prosta, ale w zasadzie chciałam wam pokazać mój najnowszy wyprzedażowy łup, a mianowicie futrzaną torebkę. Trend ten trzyma się od kilku sezonów i nic nie zapowiada jego upadku. Futerka w każdej postaci wciąż królują na wybiegach. Do mojej zdobyczy dobrałam prosty czarny płaszcz o króju w kształcie litery A, ażurowy szalik oraz czarne nauszniki.

Ponadto w tym poście chciałam zachęcić wszystkich do buszowania po wyprzedażach. Zdaję sobię z tego sprawę, że jest to dość męczące (mnóstwo ludzi, ubrania porozrzucane po całym sklepie), ale zdecydowanie warto. Póżniej można cieszyć się znalezionymi perełkami z o wiele cięższym portfelem;)




TOREBKA- RIVER ISLAND
PŁASZCZ- ZARA
AŻUROWY SZALIK- SECOND HAND
NAUSZNIKI- EMU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz