wtorek, 28 lutego 2012

SPACER Z PANTERĄ;)

Zdjęcia z zeszłego weekendu, kiedy to wybrałam się na spacer z przyjaciółką;) Patrząc na zdjęcia  sprzed kilku dni widzę moją pełną nadziei minę- tak, juz myślałam że nadeszła wiosna. Niestety za oknem znów sypie śnieg, a nam nie pozostaje nic innego jak pozostać przy ciepłych płaszczykach, futerkach, czapkach i rękawiczkach. 

A propos printu... Zauważyliście, że panterka stała się praktycznie nieśmiertelna? Projektanci wprowadzając ten wzór na wybiegi spodziewali się raczej krótkotrwałej fascynacji. Nic bardziej mylnego... Od kilku sezonów panterka niezmiennie pojawia się na różnych częściach garderoby. 




Niestety w trakcie spaceru dopadł nas deszcz i musiałyśmy szybko się schować do kawiarni:( Dlatego też nie mogłam zrobić więcej zdjęć. 

8 komentarzy:

  1. podoba mi się nowa częstotliwość postów. zalecałabym dodanie znaku wodnego na zdjęciach, żeby nikt Ci ich nie podkradał! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się utrzymać takie tempo;) Nareszcie jestem po sesji i wreszcie mam czas.

    Ojjj...gdybym tylko umiała robić takie cuda;p

    Dziękuję Ci bardzo;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy jakiś napis z boku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to już nie brzmi tak trudno;p Dziękuję za pomysł;)

      Usuń
  4. Kara Ty piękny chudy człowieku(!) <3

    Kari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo;*

      ciesze się, że tak mówisz bo własnie zjadłam całą tabliczkę czekolady;p

      Usuń