poniedziałek, 6 lutego 2012

STARS AND LEATHER

Dzisiaj stylizacja casualowo-grungowa!;) Z góry przepaszam za opóźnienie, ale w zasadzie dopiero wczoraj napisałam ostatnią pracę semestralną.

Skórzano-wełnianą kurtkę pokazywałam wam już wcześniej, ale chciałam zaprezentować ją w troche  innym zestawieniu. Natomiast absolutnie zakochałam się w bluzce z gwiazdkowym printem- ma niezwykle interesujący krój. Z tyłu jest krótsza, czego niestety na tych zdjęciach nie widać. Na pewno pokaże to w innym zestawie.

Zdaje sobie także sprawę, że nie jest to stylizacja zimowa, ale zdjęcia były robione wcześniej.












KURTKA- H&M
BLUZKA- H&M
LEGGINSY- RIVER ISLAND
BUTY- ZARA


7 komentarzy:

  1. Stylizacja naprawdę udana, chociaż mam zastrzeżenie co do bluzki. Jest za długa do tego zestawu, o wiele lepiej wyglądałaby jakby była o jakieś 15cm krótsza. Ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czepki to raczej na basenie ;) ogólnie stylizacja ciekawa i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzkę trzeba było wyprasować :P
    Poza tym naprawdę bardzo ładnie, wszystko dobrze dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynając od dołu:
    Buty - te nie są złe choc zwykłe czarne botki za kostke wydłużyły by troche nogi.
    Leginsy - CUDO! River Island spisało się na medal. Ta matowosc dodaje elegancji nie odejmując przy tym zadziorności, tego grungu:)
    Koszulka - mimo dziwnych, negatywnych opinii uważam, że tu ta koszulka pasuje. Nie wiem jak to wygląda z tyłu. W tej stylizacji komponuje się wyśmienicie. No ale zawsze znajdzie się anonimowy krytyk, który siedzi za komputerem zapewne we flanelowej koszuli - pozdrawiam serdecznie:)
    Kurtka - bardzo podoba mi się zmieszanie faktur!
    Torebka - Idealna.
    Akcesoria - zrezygnowałabym zdecydowanie z czapki, ale reszta wspaniała.
    Ogólnie stylizacja bardzo na tak, wystarczą naprawdę poprawki kosmetyczne :) Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rób takich skrzywionych nóżek na każdym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej złośliwości, więcej konstruktywnej krytyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są tacy, którzy poprzez własne kompleksy potrafią posługiwac sie tylko złośliwością. Dowartościowują siebie.

      Usuń