wtorek, 6 marca 2012

FUR AND LEATHER

Po pierwsze chciałam powiedzieć, że się bardzo ciesze- to pierwsze zdjęcia na moim blogu, na których widać słońce;)Wiosna (mam nadzieje) coraz bliżej, dlatego w głowie mam już tylko krótkie spódniczki, pastele oraz kwiaty. Niestety jeszcze na taką pogodę będę musiała trochę poczekać.

W dzisiejszym poście chciałam pokazać co miałam ostatnio na sobie. Look zainspirowany pokazem Fendi na sezon jesień zima 2012/2013. Za radą włoskiego domu mody łączymy skórę i futro. W moim przypadku jest to zestaw codzienny- idealny na spacer po mieście z przyjaciółmi. 

Fendi zasłużenie wzniósł się na sam szczyt popularności w świecie mody dzięki swoim innowacyjnym i kreatywnym projektom, które łatwo przełożyły się na komercyjny sukces. Na pokazie w Nowym Yorku znów potwierdza swoją topową pozycję dzięki wspaniałemu duetowi projektantów. Mowa tutaj o kreatorze, którego uwielbiam chyba od zawsze- Karl Lagerfeld oraz Silvia Venturini Fendi, która to wychowywała się w świecie high fashion. Na wybiegu pojawiły się geometryczne, odważne i futurystyczne kroje. Ołówkowe spódnice do kolan lub tuż przed. Projektanci decydują się na mieszanie kolorów ziemi: oliwka, brąz, szary, czerń. Nie zabrakło jednak fioletów czy odcieni koralowych. Wszystkie przedstawione zestawy były utrzymane w ciemnych, może nieco smutnych barwach. 

Jak wam się podoba wizja Fendi na przyszłą jesień/ zimę?










6 komentarzy:

  1. Buty mi jakoś z tym nie idą. Może gdyby mialy jakis futrzany akcent domknelyby kompozycje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak... chociaż futro jest na kamizelce i na torbie..chyba byloby już troche tego za dużo;)

      Za to buty współgrają z kurtką- skóra;) I mamy 2:2- jest harmonia;)

      Usuń
  2. Moim zdaniem buty bardzo pasują, ale muszę przyznać, że na zdjęciach po prostu wiele tracą! na żywo są śliczne, a na zdjęciu tego nie widać, być może stąd niektórym mogą nie pasować. No i jestem wielką fanką kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooj, rewelacyjnie wyglądasz, bardzo podobają mi się takie futrzane połączenia! Do tego świetne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń