piątek, 2 marca 2012

SECOND HANDY W WARSZAWIE?

Muszę przyznać, że od wielu osób słyszałam że w Warszawie odwiedzanie second handów mija się z celem. Dlatego też bardzo długo żyłam w tym przekonaniu i nawet nie miałam motywacji aby się do któregoś z nich wybrać. Mimo wszystko, kilka dni temu postanowiłam zajrzeć do jednego z warszawskich lumpeksów i powiem szczerze, że mile się rozczarowałam. Dowodem tego jest dzisiejszy post, a dokladnie sweterek który mam na sobie- piękne kolory, ciekawa faktura i te złote guziczki. A co najlepsze? zdecydowanie cena;) Za sweter od Marks& Spencer zapłaciłam okolo 20zl.







Oczywiście nie chodziłam po mieście w samym swetrze. Niestety jest na to jeszcze za zimno. Chciałam pokazać co mam dzisiaj na sobie pod płaszczem. 

A w wersji zimowej wygląda to tak...







22 komentarze:

  1. Gdzie ten second hand? Zabierz mnie tam! :)

    Ola Ch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pradze;) Bardzo chętnie;*
      Troche czasu mi zajęło żeby znaleźć ten sweter, ale było warto!;)

      Usuń
  2. wow, ale łup :) super wyglądasz :) zapraszam do siebie, ja podobnie jak Ty, dopiero zaczynam przygodę z modowym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo;) Bardzo chętnie zerknę i życzę powodzenia;*

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba i sweter i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ślicznie wyglądasz! jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem sweter nie pasuje do całości. dół zbyt elegancki, góra z innej bajki. NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... ja lubie mieszać style, dlatego też mała czarna nie wydaje mi sie tak stereotypowo elegancka i lubie ją zestawiac z bardziej casualowymi częściami garderoby. Tym bardziej, że sukienka sama w sobie nie jest aż tak bardzo elegancka, bo jest elastyczna i ma oryginalne marszczenia;)

      Usuń
  6. Najlepsze sh to zawsze te najmniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie!;)I podobno najlepsze jednak poza dużymi miastami...

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo oddawaj zegarek!:D:D Od dawna takiego szukam :D jest cudowny!:D Zazdroszcze!:D
    Torebka tez śliczna:D

    Obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy zestaw do tej pory! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna torebka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo fajnie, z wyczuciem :)

    Zapraszam serdecznie na naszego bloga, jak wejdziesz będzie nam miło :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny!;)

      Już zerkam na waszego bloga;)

      Usuń