wtorek, 24 kwietnia 2012

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND


22 kwietnia zakończyła się kolejna edycja FashionPhilosophy Fashion Week. Niestety miałam możliwość uczestniczyć w tym wydarzeniu jedynie w niedziele. Mimo wszystko musze powiedzieć, że było to niezapomniane przeżycie. Fantastyczni ludzie, cudowna atmosfera oraz świetnie zorganizowane pokazy. Przede wszystkim cieszy mnie to, że mogłam uczestniczyć w pokazach projektantów, których wcześniej nie znałam. A takie doświadczenia są zawsze bardzo cenne. 

Mój pobyt w Łodzi zainspirował mnie do pewnych przemysleń. Dlatego dziś chciałabym wam zadać pytanie- Gdzie leży granica między przebraniem a dobrym stylem? Na Fashion Weeku widziałam mnóstwo osób, które zdawałoby się, przypadkowo dobierały ubrania. Ważne było jedynie to aby się świeciło, błyszczało i wyróżniało. Dlatego też takie widoki jak mężczyźni na szpilkach z granatowymi ustami czy srebrnymi postawionymi włosami nie były w Łodzi obce. Po pewnym czasie nie zdziwił mnie nawet uczestnik FW z koronką na twarzy... a uwierzcie, że taka osoba też się znalazła. Niestety ciężko mi takie osoby zaklasyfikować do miłośników mody. Raczej nazwałabym ich aspirującymi celebrytami ze względu na to, że to zapewne właśnie ta motywacja nimi kieruje. Polski Fashion Week to po części konkurs przebierańców, gdzie główną nagrodą jest publikacja Twojej "stylizacji" w znanych portalach internetowych. Może i dla niektórych kuszące, jednak warto czasem pamiętać, że less is more... 


April 22 ended FashionPhilosophy Fashion Week Poland. I must admit that it was an unforgettable experience. Fantastic people, wonderful atmosphere and well-organized fashion shows. I am really glad that I could participate in this event. I'm also happy to get to know many new young polish designers, which for me is always a very valuable experience. 


22. April endete FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Ich muss zugeben, dass es ein unvergessliches Erlebnis war. Fantastische Leute, wunderbare Atmosphare und gut organisierte Modeschau. Ich bin wirklich sehr froh, dass ich and siedem Event telgenommen habe. Ich habe auch viele junge polnische Designers kennen gelernt, was fur mich auch eine wertvolle Erfahrung ist. 



Elle<3

I want to have all of them sooooo bad;) 


Paula;*-such a sweet girl!



Fashion Baby- so cute;) 

Sabina- one of the coolest girl I've ever met;) 

with Jessica from JEMERCED





with Rodrigo De la Garza;*











16 komentarzy:

  1. Nie postarałaś się za bardzo ze swoją stylizacją jak na FW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie uważasz, że za mało?;) Może troche tak... Jednak musze wam powiedzieć, że po pokazach miałam jeszcze "oficjalny obiad" gdzie musiałam wyglądać dość skromnie i elegancko;) Starałam się te dwa eventy pogodzić jak tylko mogłam.

      Usuń
    2. po prostu miałaś o wiele fajniejszych stylizacji, które mogłaś wykorzystac. co nie znaczy, ze ta stylizacja jest okropna :)

      Usuń
  2. lepiej wyglądać z klasą niż jak stroik na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję;*
      Jestem ciekawa co sądzicie o "przebierańcach" na Fashion Weeku?;)

      Usuń
  3. Dokładnie! Lepszy klasyczny minimalizm z dobrym smakiem :)
    Zazdrościmy wizyty na FW :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. A odnośnie "przebierańców" to uważamy, że w "modzie nie ma pytania dlaczego, jest tylko dlaczego nie?", a FW jest chyba dobrą okazją do pokazania, czegoś bardziej wyróżniającego się , a momentami dziwacznego. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny!:* Mam nadzieje, że się spotkamy na kolejnym FW;)

      Usuń
    2. Po prostu, na FW wiele osób zbyt bardzo do serca bierze sobie powiedzenie : "Being original is trendy" ;)

      Usuń
    3. Święte słowa fashion roulette;*

      Usuń
  5. Człowiek czerwona skarpeta to już przesada :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uważam natomiast, że najlepsza jest Kara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani ta stylizacja to jakiś minimalizm, ani pogodzenie dwóch 'eventów'... Powiało mega nuuudą :(

    OdpowiedzUsuń