czwartek, 26 kwietnia 2012

SIMPLY YELLOW

Dzisiaj stylizacja codzienna, zupełnie casualowa. Świetnie sprawdzi się na przykład na spotkaniu ze znajomymi w kawiarni. Co też w zasadzie dzisiaj zrobilam;) Look dość prosty- czerne rurki (wyszczuplaja i wydłużają nogi), szpilki, luźna jedwabna bluzka oraz co najważniejsze żółta skórzana kurtka, która tak naprawdę tworzy tę stylizacje.

Dzisiaj prosto, miejsko, wygodnie...ale własnie planuje z moją fantastyczną fotograf glam sesje- już niedługo na KBfashion;)

A propos kawiarni- chciałabym życzyć Charlotte wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku<3;)


Today I've wanted to show u a really simple, casual comfy look. It's just the way I was dressed all day long;) It's perfect for meeting up with friends. Every piece is pretty simple and basic but the yellow leather  jacket makes the whole look.

Heute wollte ich euch einen wirklich einfachen, bequemen, casual Look zeigen. Die Art und Weise war ich den ganzen Tag angezogen. Alles ist ziemlich einfach aber die gelbe Laderjacke macht den ganzen look;)








LEATHER JACKET - MARELLA
JEANS - Replay
SILK BLOUSE - Massimo Dutti 
BAG- ZARA
SUNNIES - H&M


photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl)








21 komentarzy:

  1. Stylizacja super, ale wg mnie powinnaś nosić spodnie do kostek, bo takie Ci średnio pasują.
    Kurtka mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuje i takie;) - dzięki bardzo!;*

      Usuń
    2. Ale fryzura naaajlepsza! ile czasu zajmuje Ci jej ułożenie? ;)

      Usuń
    3. Tak z 15 min pewnie będzie;) Loki robie prostownicą- wtedy mi się bardziej podoba ich skręt niż jak to robie na lokówkę;)

      Usuń
  2. kiepskie zdjęcia, powinnaś zatrudnić konrada skure jako swojego fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konrad jest fantastyczny,niezwykle utalentowany i bardzo pro- zgadzam się w 100%! Jednak dajmy też szanse młodym talentom- myśle, że Aga jeszcze nie raz was zaskoczy;)

      Już niedługo nowa sesja -może CI się bardziej spodoba;)

      Usuń
  3. oprócz tego, że kiepskie zdjęcia, to powinnaś się lepiej ustawiać do nich ;D wg mnie powinnaś być bardziej kobieca i wdzięczna niż w stylu vogue...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj z tym mam największy kłopot powiem CI szczerze;) modelką nie jestem ani nie chce nia byc i uwierz mi, że staram się jak moge. Następnym razem postaram się jeszcze bardziej;)

      czasem nie wiem co mam zrobić z nogami itd;p

      Usuń
  4. zdjęcia zdecydowanie na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz jestem na blogu, super stylizacja ale przede wszystkim świetne zdjęcia! Widać, ze fotograf ma talent.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja bardzo fajna! nie zgadzam sie z komentarzami na temat zdjec, mi sie bardzo podobaja. wierze ze dazysz do perfekcji i ze potrafisz akceptowac krytyke, wiec mam dwa male "ale" - spodnie wydaja mi sie za dlugie (domyslam sie ze to wynika z tego, ze w sieciowkach dlugosc nogawek szyta jest dla osob z nogami do nieba. sama mam z tym problem:)), no i nie stawiaj tak stop do srodka (foto 1) bo to wyglada kiepsko. pozdrawiam, tak trzymac!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za komentarz;) Postaram się nie ustawiać tak nóg, ale to mi niestety czasem wychodzi automatycznie;p

      A co do nogawek- dokładnie mam ten "sieciówkowy" problem;)

      Usuń
  7. Kara jak zwykle stylowo :))

    xoxo

    PS: Od poniedziałku Motive&Reason gości w W-wie, więc może akurat przypadkiem na siebie wpadniemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochane;* oooo to super!;) Piszcie gdzie i kiedy będziecie:);*

      Usuń
  8. nie taki "simple" !! :P piękne połączenie, bardzo słoneczne, optymistyczne i stylowe! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba najsłabsza stylizacja jak do tej pory. spodnie wyglądają na za ciasne - marszczą się w kroku i średnio to wygląda na zdjęciach, płaszczyk jak peleryna przeciwdeszczowa.
    w każdym razie plus za ciekawy kolaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. w kroku za ciasne, na długość za długie - coś z nimi jest nie tak. płaszczyk ewidentnie za duży no i te zdjęcia... poprzednie były niezłe - te są jakościowo bardzo słabe.

      Usuń
    2. to są kiepskie zdjęcia? chciałabym zobaczyć jakie Wy robicie:)

      Kara - stylizacja bardzo mi się podoba, zczególnie że przekonuję się po wielu latach do żółtego koloru :)

      Usuń
  10. świetna marynarka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń