czwartek, 17 maja 2012

GAVEL AW 2013 Poznań

12 maja w Poznaniu odbył się długo oczekiwany pokaz Gavla AW 2013. Przyznam szczerze, że po Warsaw Fashion Weekend byłam niezwykle ciekawa co tym razem nam zaprezentuje i z wielką nadzieją wyruszałam do Poznania.
Przez młody wiek projektanta portale internetowe oraz media o wiele baczniej obserwują jego kolejne poczynania jak zwykle błędnie doszukując się potknieć i pomyłek. A pomijając kilka problemów technicznych takowych w sobote na szczęscie nie było.
Gaveł po raz kolejny pokazał nam spójną, przemyślaną kolekcję, w którą włożył wiele pracy. Całość utrzymana w dość neutralnych kolorach czerni, szarości oraz brązu przełamana odważnym złotem. Jednak jednolitość kolorystyki nie przeszkadzala ze względu na jedną z moich ulubionych cech w jego projektach- mieszanie tkanin. Różnego rodzaju materiały łączy w wyjątkową całość. Jest to element, który osobiście uwielbiam i często szukam takich rozwiązań w sieciówkach.

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że była to świetna kolekcja, która sama chętnie zabrałabym do domu. Gavel przekonał widzów, że jego popularność i pokaz na WFW nie był przypadkowy. Potwierdził wysoki poziom swoich projektów, dzięki którym już teraz otrzymał przydomek polskiego Galliano.
W Gavle cenie przede wszystkim zapał do pracy oraz styl, którego do tej pory się trzyma. Mam nadzieje, że tak pozostanie chociaż nie ukrywam, że będę obserwować jego dalsze kroki z nadzieją, że rozwinie się jako projektant. Może w kolejnych sezonach zobaczymy troche więcej koloru?

Co ciekawe i za co chapeau bas- Gavel nie tylko dokładnie przemyślał swoją nową kolekcje, ale również podjął się zorganizowania całego show otaczającego sam pokaz. Jak zwykle niespodzianek nie brakowało- tańczący model, Ania Piszczałka otwierająca pokaz, koncert oraz świetnie przygotowane after party w doborowym towarzystwie ze smakowitymi przysmakami.

Gavlowi gratuluje kolekcji a sama czekam na kolejne jego poczynania;)

 Ania Piszczałka otwierająca pokaz


Mój look z tego wieczoru. Zdjęcie może nienajlepsze ale tylko na tym widać co miałam na sobie;) 




Z Gavlem;) 

Uwielbiam te złote legginsy




Afterparty ze Szpakiem





 Gavel i Szpak



 z świetnie ucharakteryzowanymi modelami z pokazu;) mrrr;>




11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. matko boska, jak ty sie ubrałas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisac dokładnie to samo.

      Usuń
  3. miało być fajnie, a wyszło.. upiornie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam troche poeksperymentować z szerszymi spodniami;)

    Może kolejna stylizacja bardziej się wam spodoba.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja zaczerpnięta prosto z cyrku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać gala i after udane :)

    Dziękuje za odwiedziny :* Wpadaj do nas częściej :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecyodwanie udane!;) Jasne, bardzo chętnie;*

      Usuń
  7. zauważyłam,że bardzo lubisz ubierać sie w szersze rzeczy- żółta kurtka kilka postów niżej i ten strój z tego pokazu, nie lubisz ubrań podkreślających Twoją kobiecość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się ubierać raz tak raz tak;) W żółtej stylizacji miałam dość obcisłe spodnie za to na tym pokazie chciałam spróbować czegoś nowego, innego;)

      Usuń