piątek, 11 maja 2012

ROMANTIC LOOK

Dzisiaj lekko, dziewczęco i romantycznie. Koronkową góre zestawiłam z spódnicą ecru ze złotymi guzikami. Całość zachowałam w delikatnych odcieniach beżu. Look zdecydowanie na codzień- spotkanie z koleżanką czy wypad na spacer/randkę;)  Zdjęcia z przewiązanym szalem to pomysł na chłodniejsze wieczory.

Chciałam także was przeprosić za tę przerwę, ale dopiero wczoraj wróciłam ze Stambułu. Przyznam szczerze, że nie planowałam robić posta z tego wypadu, ze względu na to że każdego dnia wybieralam raczej praktyczne zestawy- zwiedzanie od rana do nocy. Teraz jednak myślę, że może podziele się z wami kilkoma zdjęciami i wrażeniami z tego wyjątkowego miejsca.

Today I wanted to show you a girly romantic look. I've matched the laced top with an ecru skirt with gold buttons. I've decided to keep it in light beige colors- that's almost the definition of romantic;) Obviously it's a daily look. You can use it for a meeting with friends or a date.














BLOUSE - ZARA
SKIRT - ZARA 
BAG - H&M

photos by: Agnieszka Czyżak







17 komentarzy:

  1. najpiekniejsze stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie stylizacja nie jest zła, ale zbyt prosta. nie jest to nic nadzwyczajnego.

    + następnym razem przed zdjęciem upewnij się, że sukienka nie wystaje Ci spod spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez sama napisalam, ze stylizacja jest lekka, romantyczna, codzienna. Wlasnie tak mialo byc- prosto i dziewczeco;)

      I nie rozumiem czemu problemem jest to, ze uzywam sukienki jako bluzki- czasem warto pokombinowac. Wtedy jedna rzecz mozna czesciej uzywac;)

      Usuń
    2. nie powiedziałam, że to jest coś złego, ale przed zdjęciami zobacz czy nie wystaje ona spod spódnicy.

      to, że jest lekka i romantyczna nie znaczy, że musi byc banalna.

      Usuń
  3. ładne buty, szkoda tylko, że nosisz je praktycznie w każdej stylizacji. Skąd są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki;) obecnie nie ma mnie w Warszawie i nie mam ich przy sobie ale jak tylko wroce to napisze.
      Wydaje mi sie, ze w jakims wczesniejszym poscie mialam je podpisane;)

      Usuń
  4. genialna stylizacja;) urzekła mnie ta bluzka i torebka;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Zafrina! Ciesze się, że Ci się podoba;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! A i jesteś bardzo ładna :) Jak urosnę to też chcę tak wyglądać jak ty! :)
    POZDROWIONKA :*
    DARIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria;* ojejj...jak mi miło;)

      Usuń
  6. wspaniała sesja, wszystko tutaj pasuję ;) Pięknie wyglądasz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. i love this soo much ♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz, i masz bardzo fajne ombre ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna romantyczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń