czwartek, 21 czerwca 2012

Charlotte Rouge

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać outfit, który miałam na sobie na pokazie Zuo Corp. W sukienko-tunice od Charlotte Rouge zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Piękny kolor, wysokiej jakości materiał oraz świetny projekt. Czuję się w niej fantastycznie;)

In this post I wanted to show you what I wore two days ago at the Zuo Corp fashion show. I immediately fall in love with this Charlotte Rouge dress. It's in a great color made from a high quality fabric. I adore this dress;)

In diesem Post wollte ich euch zeigen was ich vor ein paar Tagen auf dem Zuo Corp Fashion Show getragen habe.  Ich habe mich in dieses Kleid gleich verliebt- es ist wunderschon.










photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl )




8 komentarzy:

  1. nie podoba mi się ta stylizacja. postarza Cię, a ta sukienka/tunika wygląda jak 3rozmiary za duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar jest dokładnie mój- taki projekt, taki zamysł;)

      Usuń
  2. Sukienka ma piękny kolor :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za bransoletki przy zegarku?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz w niej troche staro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo normalnie wyglądam na 16 lat, więc próbuję się troche postarzyć;p Zartuje;)
      Ale akurat wydaje mi się, że ten kolor jest bardzo świeży i młodzieżowy...

      Usuń