wtorek, 26 czerwca 2012

WARSAW FASHION STREET/ Konkurs Blogerów


Nie chwaliłam się wam wcześniej moim drobnym sukcesem. Kilka tygodni temu na blogu Pani Doroty Wróblewskiej pojawił się wpis dotyczący konkursu dla blogerów. Z kilkuset zgłoszeń wybrano dziesięć osób, które nie tylko otrzymały akredytacje na WFS, ale miały również okazje zaprezentować się na wybiegu przed liczną publicznością. Mail przyszedł po kilku tygodniach- "Gratuluje, zostaliście wybrani do pokazu na WFS"

Mimo dużego stresu przed samym wyjściem radość była ogromna. Miałam wielkie szczęscie poznać dziewięciu przesymapatycznych i utalentowanych blogerów. O rywalizacji nie było mowy. Wszyscy byliśmy wdzięczni za możliwość, którą doświadczyć mogli tylko nieliczni. Ciepła atmosfera, którą sami stworzyliśmy pomogła nam przezwyciężyć stres oraz tremę.

Dla wielu z nas najtrudniejszym momentem była rozmowa z jury, w którym zasiedli Grzegorz Bloch (stylista), Rozena Opalińska (Elle), Katarzyna Błażuk (show) oraz Małgorzata Boy (kimono.pl). Mimo wszystko każdemu z nas udało się przezwyciężyć strach i co najważniejsze... nikt na wybiegu się nie potknął;)
Jeszcze raz dziękuję organizatorom jak i reszcie blogerów za niezapomniane przeżycie;)

Miałam w planach napisać dokładną relacja z całego WFS (a przynajmniej części), jednak przyznam szczerze, że nie widzialam żadnego pokazu. Praktycznie cały event spędziłam na backstage'u. A co tam robiłam? O tym napisze w kolejnym poście.

z częścia finałowej 10tki w ogrodzie vip- od lewej: Piotr Janicki, ja,  Aga Sołoń, Paula
na górze: Veronika Poppy Huplik, Sylwia Zaręba




mój goryl;)



prezencik od organizatorów;)


photos by: Agnieszka Czyżak ( www.agnieszkaczyzak.pl )

11 komentarzy:

  1. cudownie ;D można wiedzieć ile mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny strój!
    zwłaszcza ten granatowy sweter/żakiet (?) tak wspaniale podkreśla Twojego goryla ;) skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;* asymetryczny żakiet jest polskiej projektantki Joanny Hawrot.
      Goryl- Trash;)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Atmosfera, pokaz, ludzie było cudownie. Mam nadzieję, że za rok też się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawzajem! Też mam taką nadzieję;)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te legi!Swietnie wygladalas!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) wielki sukces ! Trzymamy kciuki !

    OdpowiedzUsuń