środa, 20 czerwca 2012

Zuo Corp. Fashion Show / 19.06.2012














Pierwszy autorski pokaz Bartka Michalca dla Zuo Corp. zdecydowanie należał do udanych. Przyciemnione światła oraz niepokojąca muzyka sprawiły, że przez chwile zapomnieliśmy o rzeczywistości i zatopiliśmy się w magiczny świat mody.

Muszę przyznać, że na takim pokazie jeszcze nie byłam - co mnie ogromnie cieszy. Przecież zawsze oczekujemy czegoś co nas zaskoczy, zadziwi. Bartek Michalec nie tylko stworzył oryginalną i odważną kolekcję, ale także zadbał o wydźwięk pokazu. Cieszę się, że polscy projektanci łapią trendy z zachodu i zdają sobie sprawę, że samo przedstawienie kolekcji jest równie ważne co same ubrania.  Pomysł z interaktywnym pokazem mody był bezbłędny. Przyzwyczajona do tradycyjnych pokazów grzecznie czekałam aż wyjdzie pierwsza modelka, aby dokładnie przyjrzeć się kolorom oraz tkaninom. Moje zdziwienie było całkiem spore, gdy na środek wyszła nie jedna modelka ale wszystkie jednocześnie. Ponadto oświetlenie było na tyle ciemne, że nie bylam w stanie dostrzec żadnego detalu. Dopiero po chwili światło zaczęło się rozjaśniać po mału ukazując kolejne stylizacje. Po skończonym pokazie goście mogli wejść na środek "wybiegu" podziwiając kolejne looki niczym obrazy w galerii. 

Pomysł dobry, jednak w praktyce po części zawiódł. Stojąc w jednym miejscu nie byłam w stanie dostrzec stylizacji na końcu sali. Również po otwarciu głównej częsci dla gości ciężko było przedostać się w tłumie paparazzi do kolejnych modelek. 

Mimo wszystko za kolekcje oraz sam pokaz- chapeau bas! Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu oraz czekam na kolejne wyczyny Bartka Michalca. Mam nadzieję, że będą równie udane.












 photos by: Agnieszka Czyżak ( www.agnieszkaczyzak.pl )


PS Już jutro post z moją stylizacją z tego pokazu;)




Filmik mojego autorstwa;)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na pokaz.
    Czekam na Twoją stylizację z tego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia gotowe- już jutro będzie post;)

    OdpowiedzUsuń