środa, 25 lipca 2012

BIRTHDAY GIRL

W końcu nadeszły moje dwudzieste urodziny. Mimo, że ciężko mi było się mentalnie pożegnać z nastoletnim życiem to mam nadzieje, że lata z dwójką na przedzie będę jeszcze lepsze i barwniejsze. Zgodnie z obietnicą chciałam wam dzisiaj pokazać co miałam na sobie wczoraj, w dniu moich urodzin. Więkoszość rzeczy, które wam przedstawie są z wyprzedaży i musze wam szczerze powiedzieć, że jestem z nich ogromnie dumna. Znów dorwałam kilka ciekawych perełek za niewielką cenę.
Wczoraj zdecydowałam się na look dziewczęcy, kolorowy i świeży. Do tego potrzebna była mi miętowa sukienka ze srebrnymi przeszyciami, do której spódnica wycięta jest na bazie koła- dzięki temu pięknie się układa. Do tego dobrałam kolorową kopertówkę z koralikami. Jestem w niej absolutnie zakochana. Nie tylko jest to pewnego rodzaju eye-catcher, który przyciąga uwagę i tworzy całą stylizację, ale także pasuje do wielu zestawów. Zgodnie z moją estetyką dodatki pozostają złote- zegarek oraz naszyjnik, który przypomina liście laurowe albo kolce, słyszałam już różne wersje;) 

ENG & DE below;)











ENG: Yesterday was my birthday and I've decided to wear a very girly, sweet and colorful outfit. I love the mint dress and the multicolor clutch from River Island;) It's a real eye-catcher which not only makes the whole look but also suits to a lot of outfits.  

DE:  Gestern war mein Geburtstag und ich habe mich fur ein sehr susses und buntes Outfit entschieden. Ich liebe dieses Kleid und die multicolor Unterarmtasche von River Island;) Sie ist ein echter Eye-catcher der zu vielen Looks passt. 


photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszakczyzak.pl


DRESS -  River Island
CLUTCH - River Island 
NECKLACE - Diva 
SHOES - STEFANEL
SUNNIES - Ray-Ban

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana;* I nie taka droga- polecam przeceny w River Island;))

      Usuń
  2. Kara, ta torebka jest tak mega! Chcę taką samą, możesz mi kupić na moje urodziny ;P Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola;* haha, oczywiście, że kupie;);*... albo nawet coś ładniejszego znajde dla Ciebie;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kochana jestes;) Dziękuję bardzo;*

      Usuń
  4. Widzac na modnejpolce miniaturke wiedzialam, ze bedzie to jedna z najlepszych stylizacji, ktore ostatnio widzialam. Sukienka piekna, idealnie dobrane dodatki, ale najwieksza role chyba spelnia tu ta swietna kopertowka, jest fantastyczna ! Wygladasz rewelacyjnie, a z okazji urodzin, zycze Ci wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia mrs coffee;);* Było mi niezwykle miło czytając Twój komentarz;) Bardzo bardzo dziękuję;*

      Usuń
  5. Stylizacja piękna, ale przyznam szczerze, że naszyjnik trochę gryzi mi się z resztą i zamiast podkreślic delikatne wykończenie sukni przy szyi czyni ją lekko... ciężkawą


    Ale wybaczę wszystko.... ta kopertówka!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i wspaniała kopertówka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń