poniedziałek, 9 lipca 2012

New Favorite Blazer/ Charlotte Rouge

Muszę szczerze przyznać, że od dziecka interesowała mnie przede wszystkim zagraniczna branża modowa. Fascynowały mnie francuskie, włoskie domy mody z rodową historią. Uwielbiałam przeglądać z namaszczeniem wykonywane projekty artystów. Tak, ubrania ( a przynajmniej te od światowych projektantów) zawsze uważałam za część sztuki i ciężko było mi się pogodzić z tym, że wiekszość osób traktuje je wyłącznie jako skrawki materiału. To co widzimy na wybiegu i co tak łatwo czasem krytykujemy wymaga dużego nakładu pracy oraz wielkiego serca do sztuki. 
Dużo czytałam- książek, gazet, artykułów w internecie. Jednak przede wszystkim skupiałam się na fascynującym świecie zagranicznych domów mody. Dopiero ostatnio zdałam sobie sprawę, że nasza do niedawna raczkująca branża modowa staje na nogi. Coraz więcej słyszymy o polskich projektantach czy nowych przedsięwzięciach. Ostatnio bacznie przyglądałam się naszym krajowym wyczynom i z czystym sumieniem moge przyznać, że cieszy mnie to co widze;) I tak na przykład poznałam markę Charlotte Rouge. Pod przyciągającą francuską nazwą kryję się przesympatyczna polska projektantka Natalia, która lubi odważne kroje, materiały i niekonwencjonalne formy. Ponadto używa wysokiej jakości materiałów o które w sieciówkach coraz trudniej. W marynarce Charlotte Rouge zakochałam sie od razu- piekne kolory i te prześwitujące łaty z koralowego materiału. A przy tym trzeba podkreślić, że ubrania od polskich projektantów nie są aż tak drogie jak nam się wydaje i może czasem warto wstąpić do butiku czy zamówić coś w internecie zamiast wchodzić jak zawsze do wszechobecnej ZARY;) 

Lately I've found my new favorite income from Charlotte Rouge. Immediately I fell in love with this blazer. It's made exactly how I like it to be- a perfect mix of colors and fabrics. Moreover I must admit that over time I appreciate polish designers more and more. 


















blazer - Charlotte Rouge
shorts - H&M
sunnies - Ray-Ban


photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl )


13 komentarzy:

  1. Great outfit and beautiful pictures!

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty też są fajne! <3
    ale ładnie wyglądasz w tej marynarce! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję bardzo;* Tak się cieszę, że Ci sie podoba!
      To dużo znaczy;)

      Usuń
  3. Zdjecie nr. 4 jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe bo to zdjęcie, które mi się osobiście najmniej podoba;p
      Ale bardzo mi miło;)

      Usuń
    2. :) bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia z postu z dnia 3.01.2012. Każdy fotograf jest inny, ma swój oryginalny styl. Fajnie, że dużo osób dokłada swoje małe "cegiełki

      Usuń
    3. Fajnie, że dużo osób dokłada swoje małe "Cegiełki" do Twojego bloga :) dzieki temu jest on ciekawszy, mniej montonny ;) tak trzymaj ;)

      Usuń
  4. marynarka cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń