środa, 18 lipca 2012

Peach skirt and lace

Trendy w modzie są jak bumerang- zawsze wracają. Dlatego też żyję w przekonaniu, że nie powinno się wyrzucać ubrań. Na szczęście moja mama wychodzi z tego samego założenia i wszystko grzecznie przechowuje, co oczywiście jest z korzyścią dla mnie. Nie tylko mogę przejrzeć jak wyglądały i jak wykonane były ubrania kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu, ale mam również możliwość wybrać coś dla siebie;) W trakcie ostatniego przeszukiwania szafy mamy natknęłam się na tę piękną plisowaną spódnicę w kolorze brzoskwini. Jest dla mnie cenna nie tylko ze względu na walory estetyczne, ale także z powodów sentymentalnych- moja mama nosiła ją gdy była w moim wieku;) 

ENG & DE below;)















ENG:  We all know that trends in fashion are always coming back and we often find inspirations from the past. That's why I really love the fact that my Mom always keeps old clothes. Thanks to that I often find my Mothers old clothes that are pretty similar to what we wear these days. That's how I found my peach pleated skirt- my mom used to wear it when she was my age;) 

DE:  Alle wissen, dass Trends in Mode kommen immer wieder zuruck. Deshalb bin ich wirklich glucklich, dass meine Mom schmeisst nie ihre Kleidung weg. Deswegen kann ich paar Sachen fur mich selbst finden. So habe ich mein Rock gefunden- meine Mutter hat es in meinem Alter getragen;) 


photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl )

23 komentarze:

  1. piękna ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z najlepszych stylizacji <3 bosko wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobra stylizacja, tylko trochę buty według mnie nie pasują. ale super jest ! mega fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te koturny! *_* Ich wysokość jest świetna. :) Lubię takie buty!

    OBSERWUJEMY? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNA jest ta bluzka, po prostu miód!

    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, Kara, wyglądasz pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna jest ta spódnica! No i fakt, że Twoja mama 'chomikuje' ciuchy-super. Moja się zawsze wszystkich pozbywa i strasznie nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wam bardzo bardzo;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudownego bloga i fantastyczny styl:) dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję;* jest mi niezwykle miło, że ci się podoba;)

      Usuń
  10. Gdzie zostały zrobione te zdjęcia? W Warszawie?
    Bardzo dobry post, na pewno jedna z najlepszych stylizacji.
    Jedyne do czego mogę się przyczepić to błąd w angielskiej wersji - zamiast "this days" powinno być "these days" :)
    Niemieckiego nie znam, więc nic nie mogę powiedzieć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Warszawie przy ulicy Królewskiej. ojj...dziękuję bardzo, że mówisz- już poprawiam;))

      I bardzo mi miło, że podoba Ci się post;)

      Usuń
  11. buty za ciężkie i średnio pasuje Ci taki fason okularów

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne miejsce na sesje !!

    Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się właśnie zastanawiałam czy ktoś rozpozna gdzie cykałyśmy;);*

      Usuń
  13. wspaniałe masz buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hay :)
    blog is nice

    outfit is very cool :)

    I follow your blog now

    visit my blog

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń