poniedziałek, 2 lipca 2012

WORK WORK WORK...

Zgodnie z obietnicą miałam wam wyjaśnić dlaczego podczas Warsaw Fashion Street praktycznie cały czas spędziłam na backstage'u ( nie licząc mojego krótkiego wyjścia na wybieg;).

Miałam wyjątkową okazję uczestniczyć w organizacji tego eventu, chociaż może "organizacja" to zbyt duże słowo. Krótko mówiąc stawiałam moje pierwsze kroki jako asystentka głównej stylistki WFS- Magdaleny Iwańskiej. Muszę równocześnie rozwiać wątpliwośći o prostej i lekkiej pracy stylisty, który to jak wiele osób myśli, pokazuje jedynie palcem co pasuje a co nie. Nic bardziej mylnego... Tego rodzaju zawód to nie tylko ogromna odpowiedzialność ale często nawet czysta praca fizyczna. Mówie szczerze;) Nie raz musiałyśmy dźwigać ciężkie siaty pełne ubrań, aby końcowo na wybieg wyszły dwie sztuki.

Mimo wielkiego stresu, dużego nakładu pracy i czasem małej ilości snu musze przyznać- na pewno było warto! Nie tylko poznałam niezwykłych ludzi, o których wcześniej mogłam jedynie przeczytać w gazetach, ale miałam także okazję wiele się od nich nauczyć. Zdałam sobie sprawę, że jeszcze długa droga przede mną, ale co ważniejsze- wiem, że to jest to, co kocham i co mi daje mnóstwo satysfakcji.

Nie będę się więcej rozpisywać o moich zadaniach czy obowiązkach, ale jeśli macie jakiekolwiek pytania to chętnie na nie odpowiem;)


As I promised this post is about my work. But first I must tell you how important is Warsaw Fashion Street for the polish fashion industry. It's the one and only event where everyone can be a part of a fashion show. Normally you have to be "someone" to get an invitation or you have to do a lot of things to just get in and be able to see a new collection of a designer. In this case Warsaw Fashion Street is different. It gives a possibility for everyone to take a look at the best polish designers- the catwalk is literally on the street. Actually on the main street of Warsaw (near to the old town).

But lets speak about my job there. I was the stylist assistant of the main WFS stylist- Magdalena Iwańska. I must admit the job of a stylist is not always that easy. It's not always pointing finger- "that's great" or "no, I hate it". You have to put a lot of effort to make it look as fabulous as everyone see it in the end.  Even though I had to do a lot and I actually didn't sleep that much I must say- it was worth it! I met so many talented people which I only knew from the newspapers and I've learned so much from them. I'm very grateful.


przymiarki w Elie Tahari



coffee needed;)



u Riny Cossac;)

w drooodze;)



przymiarki z modelkami;)


Magdalena Iwańska;)

8 komentarzy:

  1. Ale zazdrościmy Ci tej pracy i organizacji eventu :) Marzeniaa !!

    Pozdrawiamy i zapraszamy na nową stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny post? Can't wait!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post juz jutro;) przepraszam, ze tak dlugo nic nie bylo ale wlasnie jestem nad naszym morzem i nie mam dostepu do neta -tyllko przez tel a tu nie moge dodwac zdjec...:(
      Bardzo mi milo;*

      Usuń
  3. Jakie miała Pani zadania i obowiązki?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z Magdą Iwańska miałyśmy do wystylizowania cztery pokazy mody;) Dlatego też dużo wcześniej musiałysmy biegać po showroomach czy sklepach aby dobrać odpowiednie ubrania do danych pokazów. Oczywiście na początku trzeba było wymyślić koncepcję takiego pokazu, aby był spójny, ciekawy i naturalnie na poziomie;) Do tego wszystkiego biżuteria, buty itd.

    Miałam możliwość uczestniczyć również w stylizowaniu naszych gwiazd, takich jak Omena Mensah, Agnieszka Popielewicz, Anna Samusionek itd do pokazu Elie Tahari.

    Oczywiście zajmowałam się również przymiarkami z modelkami - co zajęło nam dokładnie cały jeden dzień, bo przecież to co było ułożone na wieszaku niekoniecznie pasuje do danej modelki;)
    Z kolei na backstage'u trzeba było jeszcze kilka rzeczy wyprasować żelazkiem parowym czy pomagać przy ubieraniu modelek tuż przed wyjściem na wybieg.

    Mam nadzieje, że odpowiedziałam na pytanie, ale jeśli coś jeszcze nie jest jasne to chętnie dopowiem;)

    i żadna Pani;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto to jest Magdalena Iwańska???

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wyjaśnienie zakresu Twoich obowiązków jako asystentki stylistyki. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy ;)

    I oczywiscie czekam na Twój pierwszy pokaz organizowany w pełni przez KB Fashion !

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń