niedziela, 12 sierpnia 2012

Fuertaventura


Dzisiaj mam okazję napisać tego posta w wyjątkowych okolicznościach;) Dokładnie w tym momencie siedze na balkonie wdychając morskie powietrze i słuchając szumu fal. Tak, wreszcie udało mi się wyjechać z Polski.  Moja hiszpańska przygoda zapowiada się naprawde bajecznie. Jako, że kocham lato temperatura +26 jest dla mnie zupełnie optymalna;) A przyznam szczerze, że żegnając szarą warszawę miło było znów przywitać słońce.

W tym poście chciałam wam pokazać kilka zdjęć z pierwszego dnia mojego pobytu na Fuertaventurze.  Jest to pierwszy, ale na pewno nie ostatni post, który prześle wam z mojej krainy marzeń;) Okoliczności mimowolnie inspirują;p

Warto wspomnieć, że są to moje pierwsze oficjalne wakacje tego lata. A jak wiadomo, jak się zaczynam rozkręcać to szybko nie da się mnie zatrzymać;p Dlatego też praktycznie prosto stąd jade na dwa tygodnie do mojego drugiego domu, magicznego miasta, Wiednia. Będę was na bieżąco informowała o moich podróżach, tak więc stay tuned;)) 

ENG & DE below!;)

the inspiring view from my balcony;) 

love them<3


love the natural beachy waves;)

must read for the week;)

the hotel bathroom is a little bit more mine now;)) 




ENG: Here it is! My first official holiday;) In this post I wanted to share with u a couple of pics that I've made during my first day in the magical island Fuertaventura;)) Hope u like it as much as I do. In the nearest future I also plan to visit my second home, Vienna. So stay tuned to get to know all about my summer trips;)) 

DE: Hier ist es! Mein esrtes ofizielles Urlaub;) In diesem Post wollte ich euch ein paar Bilder zeigen, die ich wahrend meinem esrten Tag auf der magischen Insel Fuertaventura gemacht habe. In genau einer Woche habe ich vor mein zweites Heimat ,Wien, zu besuchen.  Also stay tuned!;) 

23 komentarze:

  1. Dzięki kochana;* Nie wzięłam aparatu i musiałam poratować się telefonem;p ale ciesze się, że Ci się podobają<3

    OdpowiedzUsuń
  2. przez pierwsze zdjęcie chciałabym tam pojechać*o* cudowne zdjęcia(:

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani nie wiem co się dzieje z niektórymi komentarzami, ale kilka komentarzy doszło do mnie na maila ale nie pojawiają się tutaj:( chyba, że tylko ja tak mam;p

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog, będę tu częściej zaglądać ;)
    wpadnij też do mnie www.promarandza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz swietnie ;) To Twoje wakacje Hiszpania potem Wieden? Ale ci zazdroszcze:) piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak;) dziekuje Ci bardzo, ciesze sie ze Ci sie podobaja;*

      Usuń
  6. Hej :) Masz fajnego bloga, może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Jeśli chciałabyś to zapraszam na mój blog -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów, zostaw link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ja tez tak bym chciała, zdjęcia cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia swietne, jakie przecudne miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing place, beautiful photos! Enjoy your holiday!

    Have a lovely week,
    Manu Luize.

    OdpowiedzUsuń
  10. aleeee Ci zazdroszczę :<<<<<<<<<<<<
    ja co roku też za granice na wakacje latam a w tym roku niestety jeszcze nigdzie nie poleciałam... jak nigdzie nie polecę na wakacje to chyba oszaleje w tej zakochanej Polsce :<

    dodaję do obserwowanych to bd wpadać !!
    udanego wypoczynku !

    zapraszam do mnie
    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Aniu;* Trzymam w takim razie kciuki żeby Ci się udało wyrwać z Polski;)) Może jakieś last minute?;)

      I bardzo chętnie do Ciebie wpadne;*

      Usuń
  11. ZAZDROSZCZĘ! :)

    OdpowiedzUsuń