środa, 15 sierpnia 2012

Spanish holiday/ Fuertaventura

Buenos dias! Zgodnie z obietnicą przesyłam Wam kolejną porcję zdjęć z Fuertaventury;) Dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego, że jesteśmy już na półmetku naszego wyjazdu. Nie ukrywam równiez, że dużą radość sprawia mi to, że w przeciwieństwie do Warszawy w hiszpanii panuje cudowna pogoda. Dzięki temu troche łatwiej ułagodzić tęsknotę za domem;))

Tak jak wspominałam już w poniedziałek będę w Wiedniu, dzięki czemu znów będę mogła publikować, tak jak to mam w zwyczaju, codzienne stylizacje;) Tutaj przważnie chodze w kostiume kąpielowym, więc sprawa jest troche utrudniona;)) 

Miłych wakacji kochani;* 

ENG & DE below;) 

love my floral bathing suite<3












ENG: Here are another pics from Fuertaventura;) Have a lovely summer<3

DE: Hier sind ein paar neue Fotos aus Fuertaventura;) Ich wuenche euch ein schones Sommer<3

36 komentarzy:

  1. Za mało Twoich zdjęć. Trzeba było Aguś spakować do walizki, to by Ci robiła sesje jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zaluje ze jej tu nie ma:( a teraz dlugo nie bedzie sesji z aga bo mi wyjezdza na caly wrzesien paskuda:(;p

      Usuń
  2. świetne!*-* chciałoby się tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!
    Marzę o wyjeździe do Hiszpanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaa też chcce takie ciepło. w łodzi zamarzam :<
    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie swietne miejsce! sliczny stroj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te piaszczyste krajobrazy... i masz piękne oczy! Wypoczywaj, korzystaj z wakacji - podróże to absolutnie najpiękniejsza rzecz w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś młoda i bogata, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wam wszystkim dziekuje za przemile komentarze;)<3 bardzo mi milo, ze podobaja wam sie zdjecia;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Your pictures are so great, I was in Fuertaventura last summer, I so want to go back now!

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na widok tych palm się rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie tam !

    Zapraszam do siebie na bloga i do wzięcia udziału w konkursie.

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Krajobraz jest niesamowity. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love Spain , every year I spend some days here . Nice pics ! Would you love to follow each other ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing pictures!
    Jon

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozostaje zazdrościć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pochwał się chociaż zdjęciami z Wiednia!

    Zazdroszczę! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcialabym wam juz teraz pokazac wszystkie zdjecia ale niestety nie moge ze wzgledu na brak kabla do aparatu:(Caly czas zbieram material do kolejnych postow i juz nie moge sie doczekac zeby wszystko Wam pokazac;)Tyle ile moge publikuje z telefonu na fanpage'u ,tak wiec zapraszam na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjecia. zazdroszczę ; >

    obserwuję i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie tam , ale jaką Ty masz śliczną buzie:) bardzo podoba mi się Twój blog dlatego obserwuje. Mam nadzieję ,że nasz również Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a kiedy nowy post? już końcówka sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugo, obiecuje;) przepraszam was bardzo, ale tak jak pisalam nie mam ze soba kabla do aparatu i nie mam jak tworzyc posty na miejscu:( ale mam juz duzo zdjec i jak tylko wroce do domu to wszystkie tutaj opublikuje. Wybaczcie.

      Usuń