sobota, 4 sierpnia 2012

The classy way

Mimo, że latem rzadko sięgam po czerń to niektóre okazje mnie do tego zmuszają. Tak było między innymi ostatnio, gdy zostałam zaproszona na obiad, gdzie po prostu nie wypadało mi założyć niczego innego niż klasyczne kroje oraz kolory. "Baza" tego stroju jest prosta, elegancka. Dlatego też chciałam urozmaicić go złotymi dodatkami czy kolorowymi paznokciami. Jest dziewczęco, elegancko i w dobrym smaku;)  

ENG & DE below;) 











ENG: Even though I usually don't wear black during summer on some occasions I simply have to.  This happened a couple of days ago, when I was invited for a lovely dinner. I just had to go the classy way. 

DE: Obwohl ich normalerweise im Sommer kein Schwarz trage, bei enigen Gelegenheiten bin ich dazu gezwungen.  So eine Situation passierte ein paar Tage her, als ich fur ein schones Abendessen eingeladen wurde. Ich musste nun mich sehr elegant anziehen. 

photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl )

SKIRT - ZARA
BLOUSE - Max Mara
SUNNIES - Ray- Ban
WATCH - Michael Kors
EARRINGS & RING - H&M


13 komentarzy:

  1. widzę mój but dyndający na krawędzi!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh a o mnie to się już nie martwisz;);p

      Usuń
  2. spódnica piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i z klasa.
    My sie chyba poznalysmy w showroomie reserved, prawda?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tego co pamiętam to tak;) Dziękuję Ci bardzo;*

      Usuń
  4. Prosto, elegancko i z klasa :) To lubie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Black and white is so chic, and you do it perfectly here :) Thanks for following me back!

    <3 Josephine

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie Twoje stylizację, ale jak najbardziej poruszają mnie ciekawe aranżacje klasycznych zestawów. Do tego się będzie wracać ;)

    Sylws ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w Twojej spódniczce !

    OdpowiedzUsuń
  8. Simply stunning!

    Loving your blog,
    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń