poniedziałek, 8 października 2012

Let's be british for a while!

Z tego co wdzę jesień już na stałe zadomowiła się w naszym uroczym kraju. Jako wielka miłośniczka lata musiałam uronić łezkę żalu żegnając się z lżejszymi ubraniami. Mimo wszystko nie ma tego złego... Z tego co kiedyś słyszłam i z czym ciężko mi się nie zgodzić, jesień to najlepszy sezon dla modowych freaków. Swobodnie można się zabawić tkaninami oraz kolorami, co też w tym poście chciałam wam pokazać;))

Look inspirowany modą brytyjską z lekką domieszką młodziutkiej Blair Waldorf;)

ENG & DE below.













ENG: Today's look is inspired by the british sense of style and young Blair Waldorf. 

DE:  Der heutiger look wurde von dem britischen Stil und jungen Blair Waldorf inspiert. 

DRESS - TOP SHOP
SWEATER - Massimo Dutti
BLAZER - GANT
CAP - United colors of Benetton 
SHOES - River Island
BAG - H&M

photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl)


14 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! Przepiękny kolor sukienki i swetra ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cały zestaw jest fantastyczny! a spódnica - matko oddaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. no po prostu jesteś fenomenalna, nie mogę się napatrzeć <3 genialny, cudny, uroczy zestaw z klasą! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. + dodam do obserwowanych, zauroczył mnie Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bardzo Ci dziękuję Venishia;* Jest mi bardzo miło;))

      Usuń
  5. myślałam że to spódniczka:) a ukryłaś pod swetrem sukienkę:) dobry pomysł; te drzwi na fotkach niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi jak i cały budynek rewelacja.
      Wnętrza upodobali sobie filmowcy (ostatnio "Ekipa" "Prawo Agaty"), szczególnie piękne marmurowe schody,witraże i zabytkowa sala na I piętrze. A może jakaś nasza Blair Waldorf zechce zrobić tu sesję?

      Usuń
  6. Fantastycznie wyglądasz i masz śliczne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez urazy, ale w stroju brytyjskim nadal wyglądasz jak Austriaczka. Bardzo ładna stylizacja i nieźle się prezentujesz, ale według mnie jest to stylizacja kompletnie do Ciebie nie pasująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za doskonała refleksja odnośnie jesieni sezonem modowych freaków, właśnie sobie przypomniałam, że już nie jestem zmuszona rezygnować z ubrań bo na wszystko jest za gorąco! :* Dzisiaj odpaliłam moje słynne już chyba pióra, rozkręcam się. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! ślicznie wyglądasz :) buty masz cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń