czwartek, 11 października 2012

Studs and heels

Witam moi drodzy!;))

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać sweter, który mnie absolutnie oczarował. Kupiłam go kilka tygodni temu na Fuertaventurze, co muszę przyznać było dość śmiesznym przeżyciem. Rzadko kiedy decyduje się na kupno ciepłego okrycia, kiedy to na zewnątrz jest milion stopni w cieniu;p Tym razem jednak, nie mogłam się oprzeć- to było zdecydowanie silniejsze ode mnie. I mimo, że moja walizka w drodze powrotnej ledwie się dopięła, to teraz mogę z dumą powiedzieć- jestem szczęśliwą posiadaczką tego oto pięknego sweterka z ćwiekami;)












ENG: I'm absolutely in love with this sweater. I bought it a couple of weeks ago in Fuertaventura, which was actually pretty weird- it was so hot that day;)) But I really can't get enough of it. It's just perfect. It makes every look. 

DE: Ich bin absolut in diesem Pullover verliebt. Ich habe es ein paar Wochen her in Fuertaventura gekauft. Was eigentlich ziemlich komish war- es war so ein heisser Tag! Aber der Pullover ist einfach perfekt! 



SWEATER - ZARA
BAG - Massimo Dutti
LEGGINGS - River Island
SUNNIES - Ray-Ban


photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl) 


17 komentarzy:

  1. zdjęcia troszkę nieostre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co niektóre moze tak, zgadzam się z przedmówcą

      Usuń
  2. bardzo słabe zdjęcia! zmień fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja średnia, sweter ładny ok, ale to nic nowego. No i ombre hair trend z zeszłego sezonu jako blogerka modowa powinnaś to wiedzieć, pozdr :)
    P.S. więcej odwagi w stylizacjach !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny set i świetna sesja,wyglądasz jak gwiazda przyłapana przez paparazzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to ma do rzeczy, czy włosy są z tego, czy z innego sezonu, jeśli chodzi o trend? Moda to nie tylko ślepe naśladowanie trendów, ale noszenie tego, w czym się czujemy dobrze i kombinowanie różnorodnych połączeń wielu stylów... Ludzie, miejcie do siebie trochę dystansu ;)
    Stylizacja jest prosta, codzienna, ale detale przykuwają uwagę. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwestia tego czy chcesz tworzyć przeciętnego bloga modowego jakich wiele, czy wolisz być trendsetterem, a żeby zostać zauważonym trzeba wybiegać wprzód a nie powielać to co było

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia Pana Matta lepsze, ale te tez nie najgorsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, Nic ciekawego. codziennie mija się mnóstwo dziewczyn ubranych ciekawej niż Pani blogerka, a w końcu kiedy ma się bloga powinno się też jakoś wyróżniać siebie strojem. stylizacja przeciętna, a zdjęcia to jeszcze bardziej podkreślają

      Usuń
    2. Cieszę się, że znajdujesz tyle inspiracji na ulicach;)) Mój blog jest po to, aby pokazywać sposób w jaki się ubieram na co dzień. A uwierz, że musze godzić wiele rzeczy w ciągu dnia- uczelnie, redakcje, wyjście wieczorem ze znajomymi.

      Usuń
    3. w jakich redakcjach pracujesz? czy można gdzieś przeczytać Twoje artykuły?

      Usuń
    4. jeśli zaś chodzi o dziewczyny mijane na ulicy - to tylko nieliczne są ubrane naprawdę ciekawie. nie zgadzam się z opinią anonima z 13 października 18:56 :) :) :)

      Usuń
    5. Można Twoje teksty jeszcze gdzieś poczytać?

      Usuń
  8. śliczny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, te ćwieki. Nie mogę się do nich przekonać. Sweter naprawdę rewelacyjny! I nawet z ćwiekami wygląda dobrze... ale motyw ćwieków już mi bokiem wychodzi. Nawet meble już mają takie udoskonalenia! I często dobrze im z tym. Sama zobacz: http://www.lovingit.pl/2012/10/hit-czy-kicz-meble-nabijane-cwiekami.html Ale mam poczucie, że to w dotyku nie może być zbyt miłe. Sama już nie wiem...

    A jak się sprawdzają swetry z krótkim rękawem? Na jaką pogodę są najlepsze? Pytam tak z praktycznego punktu widzenia. Kiedyś widziałam jakiś fajny w sklepie, ale doszłam do wniosku, że jak będzie ciepło, to nie założę swetra, a jak zimno, to potrzebuję długi rękaw - to kiedy będę go używać? I nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń