piątek, 28 grudnia 2012

Fuzzy sweater

Gdy na wybiegach pojawiły się urocze futrzano- pluszowe swetry byłam już praktycznie pewna, że podobny zagości w mojej szafie. Po kilku obejrzanych pokazach z niecierpliwością czekałam na bardziej przystępne cenowo odpowiedniki. Na szczęście z pomocą przybiegł H&M- nie pierwszy i nie ostatni raz.

Zdjęcia stare, odkopane dlatego też już odpowiadam na pytanie- nie, nie jest mi zimno;))
A teraz wracam do pakowania;) Gdzie jadę tym razem? O wszystkim napiszę wam jutro!





photos by: Agnieszka Czyżak (www.agnieszkaczyzak.pl )

18 komentarzy:

  1. boskie masz to ombre Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! świetne botki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki!
    sweter i torba suuuper ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pokochałam ten zestaw od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw idealnie do ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz ślicznie podoba mi się twój styl (i te buty <3 są boskie) więc obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja!chętnie sama bym się tak ubrała.

    co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super!
    Tylko nadal nie wiem, gdzie się wybrałaś ;* ;)
    Całuję! :)


    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. Wyróżniłam Cię u mnie na blogu :) To taka dość prosta, ale przyjemna zabawa ;) Także zapraszam po szczegóły: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. "Gdzie jadę tym razem? O wszystkim napiszę wam jutro!" hmmm..."jutro" raczej już dawno minęło;P mało profesjonalne zachowanie. Niemniej jednak pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pojutrze też już raczej minęło

    OdpowiedzUsuń
  12. profesjonalnie, nie ma co...

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo halo jest tutaj ktoś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd buty? Szukam teraz takich :)
    I czemu nie ma nowych postów? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Co z blogiem? Gdzie nowe posty ?

    OdpowiedzUsuń